lunes, 22 de abril de 2013

Shadow map: sabor amarg...

Divendres passat vam tirar els renders, ja que, al no tenir ordinador propi no podíem fer-ho durant el cap de setmana i no volíem fer-ho avui, amb presses, ja que es el dia de l'entrega. El problema es que per despiste vam tirar els renders de nit amb les sombres de la llum de la casa amb shadow map.

Resultat un renders que tot i que es veuen be tenen un clar problema a les sombres

també es pot apreciar el problema que generen en el sabor en general que deixen les llums.

Avui dilluns, barallant-nos-hi, hem descobert el problema hi ho em posat en ray traced, que es el que toca. El problema es que el temps dels renders s'ha allargat brutalment, fins a un punt que tot i que els hem disparat a les 2_3 del migdia, un d' ells, el del menjador s' ha quedat a mitges (quasi un 60%!!!) i el de la saleta ha acabat al l´mit.

llàstima, mil vegades llàstima, ja que si no fos per això haguéssim estat molt molt contents de l'entrega 5.

Adjuntem l' intent:



la diferencia de les sombres es evident:



almenys queda clar que l'allargada del temps del render ha servit per algo. 

Ara a seguir millorant-los!, tots mes o menys en general, ja que a tots hi ha cosetes

No hay comentarios:

Publicar un comentario